| 
						
						
					 | 
				 
				
					
						
							Termékcsoportok Termékek száma jelenleg: 13733 |  
						 
						
			
									 
											 | 
				 
			 
		 | 
		
			
				
					
					
Vásárlási és szállítási feltételek
	
		
			
			 
			Tisztelt Vásárlónk!
			
  
			A hozzánk hétköznapokon 11 óráig eljuttatott rendeléseit 24-72órán belül, munkanapon az ország egész területére kiszállítjuk, házhoz szállítási költségek, részletesebben lejjebb találhatóak.  
			A később érkező rendeléseket csak a következő hétköznapra tudjuk vállalni. 
			Beszerzés alatti termékek esetén az árvátozás jogát fenntartjuk!  
			Ügyfélszolgálatunk minden esetben telefonon vagy e-mailben értesíti Önt arról, ha rendelésében olyan termék található, mely beszerzés alatt áll. A beszerzés alatt álló termékek beérkezésének ideje (3nap-3hónap) nagyban függ, hogy az adott termék melyik beszállítottól szerezhető be és, hogy az adott beszállító rendelkezik-e készlettel az adott termékből vagy csak gyártásra készül, illetve netán már leállt annak gyártásával (csak minket még nem értesített), ezért az ilyen termékeknél a beszállítói visszaigazolástól függ, hogy tudjuk-e vállalni a teljesítést. Megpróbálunk erre a legrövidebb időn belül válaszolni. Ilyenkor lehetőség van arra, hogy az adott terméket kihagyjuk a rendelésből, és a csomagot e nélkül küldjük el, vagy arra, hogy másik, hasonló (helyettesítő) terméket válasszon, illetve igény szerint felfüggesszük a rendelést a beérkezésig. 
			Garantáljuk azt, hogy minden esetben a Vevő érdekeit tartjuk a legfontosabbnak.
			 
			Természetesen, ha Önnek kényelmesebb, akár személyesen is átveheti telephelyünkön vagy az Önhöz legközelebbi viszonteladó partnereinknél.  
			Amennyiben telephelyünkön szeretné átvenni a terméket abban az esetben, ne felejtse el beállítani a rendelésen, hogy személyesen jön érte. 
			Ha ezt a megoldást választja, akkor az ügyfélszolgálattal történt előzetes egyeztetés után (ami történhet e-mailben vagy telefonon) lehet a termékekért menni. A megrendelt termékeket legtovább 4 napig tároljuk, a 4 nap letelte után a rendelést töröljük, amennyiben nem kéri tőlünk, annak meghosszabbítását. 
			 
			Az áru kiszállítása, átvétele és díjja:
			 
			A megrendelt áru átvételére két lehetőség közül választhat áruházunkban: 
			
			- Személyes átvétel: a megrendelt tételeket személyesen is átveheti előzetes egyeztetést követő időpontban (2120 Dunakeszi, Szántó u. 6.), ekkor nem kell szállítási díjat fizetnie.
 
			- Futárszolgálat: a hozzánk hétköznapokon 11 óráig eljuttatott rendeléseit 24-72órán belül, munkanapon az ország egész területére kiszállítjuk, feltéve, hogy raktárunkban van a készleten a megrendelt termékből. A később érkező rendeléseket csak a következő munkanapra tudjuk vállalni.
 
			 
			A csomagokat a 24H futárszolgálattal vagy saját járművel juttatjuk el a vásárlók részére.
			
			- Magyarországon, a rendelés leadását követően 24-72órán belül, munkanapokon; munkaidőben.
 
			- Külföldre külön megállapodás szerint, tudjuk vállalni a termékek szállítását.
 
			 
			 
			A kiszállított áru ellenértékét a szállítónknak készpénzzel vagy banki előreutalással egyenlítheti ki, amelyhez a kiállított díjbekérőt biztosítja ügyfélszolgálatunk.
  
			Végfelhasználói Magyarországi vásárlóinknak bruttó 22.000 Ft rendelési érték felett a szállítás ingyenes. A megrendelésnek felső határa nincs. Az 22.000 Ft-ot el nem érő rendelései esetben azonban szállítási költséget számolunk fel, melynek összege bruttó 1.990 Ft,  előreutalással: bruttó 1.690 Ft. 
			 
			Reklamáció 
			Minden feladott küldemény rendelkezik árubiztosítással. 
			Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! 
			Kár-, hiányfelvételi jegyzőkönyv a futárnál is van, illetve oldalunkról is letölthető. 
			Akár minőségi, vagy mennyiségi különbséget állapítanak meg a felek a kiszámlázott tételek, illetve a leszállított áru között, akkor is kárfelvételi jegyzőkönyvet kell felvenni. A kárfelvételi jegyzőkönyvnek tartalmaznia kell az átvett és a visszaküldött csomagok részletezett tartalmát, illetve a sérülés mértékét. A jegyzőkönyvet az áruszállítónak és az átvevőnek is alá kell írnia és egy példányát, a sérült csomaggal együtt vissza kell küldeni.
  
			A reklamáció jogossága esetén a kérdéses tételeket jóváírjuk, garanciázzuk, vagy a következő vásárlás összegéből leszámítjuk.
  
			Nem tekintendő reklamációnak a rendelés késői visszamondása, azaz a tárgynapi határidő (11 óra) utáni lemondás. A mindenkori tárgynapi határidőt kell az adás-vétel megkötésének, az idejének tekinteni.
  
			Amennyiben utánvéttel fizeti ki a termékek árát, akkor mindenesetben kérjen elismervényt az átadott pénzösszegről a futártól, mert ennek hiányában semminemű utólagos reklamációt nem tudunk elfogadni a pénzügyi teljesítéssel kapcsolatban. 
			Az aláírt és (cégek esetében) lebélyegzett fuvarleveleket minden esetben megőrizzük a számla 2.példányához csatolva, így megkönnyítve a későbbi vitás kérdések rendezését.
			A cégünk által tévesen kiküldött termékek szállítási költsége a mi azaz az eladó költsége.
  
			Az esetleges szállításból keletkező károkat, legkésőbb 24órán belül szíveskedjenek jelezni, ellenkező esetben a Megrendelőt, nem áll módunkban kártalanítani.
  
						 
			Fizetési mód: 
			
						- futárcég esetén utánvétes vagy
 
			- banki előreutalással amelyhez a kiállított proforma számlát biztosítja ügyfélszolgálatunk.
  
			 
						Elállási jog - Termék visszavásárlási garancia 
			Amennyiben rendelését tévedésből adta le, azt a leadást követően e-mailben a rendeles@nteam.hu címen vagy a +36 30 940-8265 telefonszámon személyesen mondhatja le, a csomag feladása előtt minden következmény nélkül. 
			 
			A fogyasztó és a vállalkozás között kötött szerződésekről szóló 45/2014. (II. 26.) számú Kormányrendelet értelmében a fogyasztó (vásárló) a szerződéstől (vásárlástól) – a termék átvételétől számított – 14 munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek tekintjük, ha a fogyasztó (vásárló) nyilatkozatát a határidő lejárta előtt elküldi. A vásárló az elállási jog gyakorlásának napjától számított 14 napon belül köteles visszajuttatni a terméket telephelyünkre. (2120 Budakeszi, Szántó u. 6.) A visszaküldéssel kapcsolatos költségek, valamint a nem rendeltetésszerű használatból eredő károk a vásárlót terhelik. Előfordul, hogy az Internetes áruházban kiválasztott termék a valóságban mégsem olyan, mint amilyet Ön szeretett volna. Az ilyen esetekben természetesen az áru értékére pénz visszafizetési garanciát is vállalunk, melynek érvényesítési módja a következő: 
			
				- jelzi a termékkel kapcsolatos elégedetlenségét személyesen, telefonon vagy e-mailben rendeles@nteam.hu 
 
				 - munkatársunk az egyeztetés után (számla visszakeresése, a termék értékének megállapítása) közli Önnel, hogy a termék visszavehető-e vagy sem. Bontatlan és sértetlen terméket minden kérdezés nélkül visszaveszünk, ezen időn belül.
 
				 - visszajuttatja a terméket
					
												- ha ön törzsvásárlónk, arra is van lehetősége, hogy ügyfélszolgálatunkkal előre egyeztetve, a friss rendelésében, megjegyzésként is leírva problémáját és annak orvoslásának módját, a megrendelt termékek átvételekor a futárnak átadja, azon terméket sértetlenül, amit vissza kíván küldeni, a futár visszajuttatja hozzánk. A beérkezést követően munkatársunk ellenőrzi annak sértetlenségét és egyeztet Önnel. Van lehetősége arra, hogy piros postai utalványon visszaküldjük a termék értékét, vagy új rendelésnél írjuk jóvá azt.
 
						- postai úton feladja címünkre a visszaküldeni szánt terméket: 2120 Budakeszi, Szántó u. 6..
 
				   
			Kérjük, a csomagot értéknyilvánítással, ajánlva adja fel.  
			NE küldje vissza portós vagy utánvéttel terhelt csomagban, mert ezeket NEM áll módunkban átvenni! Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő. Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk! Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 17/1999. Kormányrendelet szövegét letöltheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról. A 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet szövege pedig letölthető itt A visszaküldött termék(ek) árát az elállást követő 14 napon belül banki átutalással visszatérítjük. 
			 
			A visszaküldött termék(ek) árát az elállást követő 14 napon belül banki átutalással visszatérítjük. 
			A Kivételek teljes listáját a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 14. bekezdés 29. §-a tartalmazza:
			A teljesség igénye nélkül:
			
				
				- a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti;
 
				- olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak, megrendelésére készült;
 
				- olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;
				
 - olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel;
 
				- nyilvános árverésen megkötött szerződések esetében;
 
			 
			Az elállási jog kiszállítások esetére érvényesíthető, azaz személyes átvétel esetén nem! Ebben az esetben kizárólag a hatályos fogaysztóvédelmi jogszabályok szerint járunk el a termék visszavásárlását tekintve is. Az érdeklődés, vásárlás tárgyát képező terméket (-eket) természetesen a megtekintés után nem kötelező átvenni, minden következmény nélkül visszamondható a rendelés. Webáruházunk szolgáltatásai terén etikusan, törvényesen, a Vásárlók érdekeit szem előtt tartva jár el.
			 
			Csomag újrakézbesítés: 
			Ha a futárral nem sikerül a találkozó, akkor a kézbesítő értesítést hagy a megrendelő részére, ahol a rákövető munkanapra megbeszélhet a megrendelő egy időpontot, amikor biztosan át tudja venni a csomagot. A futárok rendkívül rugalmasak és segítőkészek Ha a megrendelő nem jelentkezik, a futár a rákövetkező munkanapon megpróbálja még egyszer kézbesíteni a csomagot. 
			Ha végképp elérhetetlennek bizonyult a megrendelő, csomagja visszajut a telephelyre, és visszáruba veszik.  
			Amennyiben egy címről két vagy több alkalommal is visszakapjuk a csomagot, áruházunk fenntartja a jogot, hogy erre a névre és címre a továbbiakban NE küldjön újra csomagot. 
			 
			Szavatosság, garancia: 
			Webáruházunk szolgáltatásai terén etikusan, törvényesen, a Vásárlók érdekeit szem előtt tartva jár el. 
			A Vásárló a szerződéstől a 17/1999 kormányrendeletben foglaltak szerint 8 napon belül indoklás nélkül elállhat. 
			Az utóbbi időben számos törvényi változás történt a vásárlók jogaival és azok érvényesítésével kapcsolatban. 
			Új rendeletek születtek, ezzel egyidejűleg pedig jó néhány érvényét vesztette. Igen jelentősen szűkült a jótállásra kötelezett termékek köre, bizonyos termékkategóriáknál pedig 3.000 Ft-ról 10.000 Ft-ra nőtt az az értékhatár, amely fölött kötelező a jótállás. Megszűnt a korábban egyes kiemelt cikkcsoportokra vonatkozó 24 hónapos jótállás; időtartama immár egységesen 12 hónap. A jótállási jegy kötelező információtartalma is teljesen átalakult. A jövőben további törvényi változások képzelhetők el. Cégünk a jelenleg hatályos jogszabályok elvárásainak megfelelő jövőben további törvényi változások képzelhetők el. Cégünk a jelenleg hatályos jogszabályok elvárásainak megfelelő feltételekkel biztosítja a jótállást a kijelölt termékekre. 
			A korábban kiadott Jótállási Jegyek nem használhatók fel az új előírásoknak már nem megfelelő szövegezésük miatt. 
			Minden érintett termékünk mellé új jótállási jegyet biztosítunk. Ez jellemzően a 10.000 Ft fogyasztói ár feletti termékek rendeletben meghatározott részét érinti. Ettől - a vásárlók javára - számos esetben eltértünk, elsősorban az N-Team és SAL árucsoport esetében. 
			A jótállási kötelezettség alá nem eső egyéb termékekre egységesen 24 hónap szavatosság vonatkozik. A törvényváltozások fontosak az eladó-végfelhasználó viszonylatban, de nem érintik az eddigi visszáru visszavételi ügyintézésünket. 
			Kivonat a 49/2003. (VII.30.) GKM rendelet és a 151/2003. (IX.22.) Korm. rendelet szövegéből: (hatályba léptek 2003. szeptember 1-én és 2003. november 22-én)  
			"Ha a fogyasztó szavatossági igényt kíván érvényesíteni a fogyasztói szerződés tárgyát képező szolgáltatást nyújtó forgalmazóval (a továbbiakban: forgalmazó) szemben, a fogyasztói szerződés megkötését bizonyítottnak kell tekinteni, ha a fogyasztó bemutatja az ellenérték megfizetését igazoló bizonylatot." A jótállási kötelezettségvállalás Jótállási Jegy nélkül (vagy azt hiányosan kitöltve) is számonkérhető!  
			A forgalmazó a fogyasztó kifogásáról jegyzőkönyvet köteles felvenni, amelyben rögzíti a megadott minta szerinti adatokat. "Ha a kifogás rendezésének módja a fogyasztó igényétől eltér, ennek indoklását a jegyzőkönyvben meg kell adni. A jegyzőkönyv másolatát a fogyasztónak át kell adni. Ha a forgalmazó a fogyasztó igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról legkésőbb három munkanapon belül köteles értesíteni a fogyasztót."  
			A kijavítást vagy kicserélést megfelelő határidőn belül, a fogyasztónak okozott jelentős kényelmetlenség nélkül kell elvégezni. "A forgalmazónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze. Javításra az árut elismervény ellenében kell átvenni. Az elismervényen fel kell tüntetni a fogyasztó nevét és címét, az áru azonosításához szükséges adatokat, az áru átvételének idejét, és azt az időpontot, amikor a fogyasztó a kijavított árut átveheti."  
			Ha a fogyasztó a fogyasztási cikk meghibásodása miatt a vásárlástól számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, a forgalmazó köteles azt kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.  
			A jótállási jegyen fel kell tüntetni a vásárlót megillető jogokat, valamint az érvényesítés feltételeit.  
			Jelenlegi teljes kínálatunkból jótállásra kötelezett termékek a 72/2005.(IV.21.) korm. rendelet melléklete szerint:  
			
			- motoros kéziszerszámok, 
			
 - riasztó- és jelzőberendezések 10.000 Ft bruttó vételár felett, 
			
 - rádiók, autórádiók, rádiós ébresztőórák, rádió adó-vevő készülékek... 10.000 Ft bruttó vételár felett, 
			
 - DVD-felvevők és lejátszók, egyéni hangrendszerek és ezek tartozékai (erősítő, hangszóró, hangfal...) 
			
 - mikrofonok és fülhallgatók 10.000 Ft bruttó vételár felett, 
			
 - videokamerák 10.000 Ft bruttó vételár felett, 
			
 - órák 10.000 Ft bruttó vételár felett. 
			
  
			Forgalmazott egyéb termékeink nem minősülnek tartós fogyasztási cikknek  
			
  
			Köszönjük, hogy minket választott! 
			
  
		 | 
	 
 					 | 
				 
				
					| 
						 
					 | 
				 
			 
		 | 
		
			
		 |